Пам’ятка-рекомендація викладачам для роботи з обдарованими здобувачами освіти
Пам’ятка-рекомендація викладачам
для роботи з обдарованими здобувачами освіти:
- визначити рівень
навченості здобувачів освіти;
- розробити
індивідуальні програми роботи з обдарованими здобувачами освіти;
- підібрати
методичні прийоми і форми педагогічної діяльності, спрямовані на подальше
вдосконалення навчальної діяльності та особистісного зростання здібного
здобувача освіти.
-задіяти здібних та
обдарованих здобувачів освіти відповідно до їх вибору в роботі факультативів,
гуртків;
-здійснювати
індивідуальний підхід з метою підвищення мотивації до навчання, зацікавленості
у збільшенні якісних показників навчальних досягнень здобувачів освіти;
-активніше залучати
здібних та обдарованих здобувачів до діалогу, участі в дискусіях, дослідницької
діяльності, творчих групах ;
- утримуватися від
зайвої похвали обдарованого здобувача освіти, не протиставляти його більш
слабким здобувачам освіти;
- проявляти
постійну уваги до характеру взаємин з одногрупниками і в разі необхідності
здійснювати їх корекцію.
Форми виявлення
обдарованих здобувачів освіти:
-
спостереження;
-
спілкування
з батьками;
-
робота
психолога, соціального педагога:тестування, анкетування, бесіда;
-
олімпіади,
фестивалі,конкурси, змагання;
-
науково-практичні
конференції.
Напрямки
обдарованості
1.Загальні інтелектуальні здібності.
2.Академічні заліки.
3.Продуктивне мислення.
4.Здібності до лідерства.
5.Художні та артистичні здібності.
6.Психомоторні здібності.
Коментарі
Дописати коментар