Пам’ятка-рекомендація викладачам для роботи з обдарованими здобувачами освіти


 

Памятка-рекомендація викладачам для роботи з обдарованими здобувачами освіти:

- визначити рівень навченості здобувачів освіти;

- розробити індивідуальні програми роботи з обдарованими здобувачами освіти;

- підібрати методичні прийоми і форми педагогічної діяльності, спрямовані на подальше вдосконалення навчальної діяльності та особистісного зростання здібного здобувача освіти.

-задіяти здібних та обдарованих здобувачів освіти відповідно до їх вибору в роботі факультативів, гуртків;

-здійснювати індивідуальний підхід з метою підвищення мотивації до навчання, зацікавленості у збільшенні якісних показників навчальних досягнень здобувачів освіти;

-активніше залучати здібних та обдарованих здобувачів до діалогу, участі в дискусіях, дослідницької діяльності,  творчих групах ;

- утримуватися від зайвої похвали обдарованого здобувача освіти, не протиставляти його більш слабким здобувачам освіти;

- проявляти постійну уваги до характеру взаємин з одногрупниками і в разі необхідності здійснювати їх корекцію.

Форми виявлення обдарованих здобувачів освіти:

-        спостереження;

-        спілкування з батьками;

-        робота психолога, соціального педагога:тестування, анкетування, бесіда;

-        олімпіади, фестивалі,конкурси, змагання;

-        науково-практичні конференції.

 

Напрямки обдарованості

1.Загальні інтелектуальні здібності.

2.Академічні заліки.

3.Продуктивне мислення.

4.Здібності до лідерства.

5.Художні та артистичні здібності.

6.Психомоторні здібності.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу